Wednesday, June 17, 2009

~mOnster vs aLien~


mOvie yg aku berpeluang tgk kt cinema baru2 nih. [act, bukan br pOn. seminggu lepas kOt]

mOvie yg agak menarik.
cerita kartun yg ntah la.
aku masih bLey terima berbanding cerita2 merepek yg laen.

  • mOvie nih terang2 la herO@herOin nya mOnster. Org jahat kOnpOm aLien. mOnster plg menOnjol ialah susan. manusia yg jadi mOnster sbb badannya tiba2 membesar time hari perkahwinannya. selamatkan bumi dari kejahatan aLien dgn bantuan rakan2 mOnster yg laen. [fish, dr cOckrOach n sOrg lagi aku lupa]
  • jalan cerita dia ntah apa2. tapi bley la gelak sket.
  • aku sedang mengantuk time tgk mOvie nih. nOt 100% intO d stOry. haha~
  • ending nya, mOnster mng. aLien kalah.
sekian.

diam!

.:END:.

~aku sedang jimat~

7 kOmentar:

여자 이니까® ☂[x]O[x]O☂ said...

xoxo da tgk muvee nie 1 week b4 dia kuar panggung..
hahahha

merahitujambu said...

sy baru pas tgok minggu lepas..bli cetak rompak..alamak terkantoi plak..hik2

~miszirdawaty~ said...

x[o]x[o]: aiks~
cmna ley teawl tuh??
jeng2....

cik merahitujambu: erm..cetak rOmpak??
aiyOk! tangkap die. haha~

GRuNGe said...

Masih belum dapat tengok citer ni lagi. Tengah tunggu Transformer 2 dengan Harry Porter skang ni. Jom One Borneo.

ainShahajar said...

ha...kite ade duit ke nak tgk transfomer n harry potter nih

huaaaaaaaaaaaa

buwel said...

Review yang asyiiik mis....
maaf nih lama nggak ke sini...maaf ya...

~miszirdawaty~ said...

grunge: transfOrmer on 24th kan.
da blk cni.
aish!

kamO banja tgk harry porter la.
its On july rite?

ain: harry bln 7.smpt kumpul wet.

buwel: ngak apa2 kOk.
hehe~
aku pOn lma ngak pegi bLog kamu.

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey