Tuesday, June 16, 2009

~rasa bersalah~

sekarang aku rasa bersalah.
agak2 aku mmg susahkan dad.
balik hanya untuk 4ari.
beli tiket yg agak mahal.
gara2 aku xdapat tahan perasaan mO balik.

dad, putri mintak maaf.
susahkan dad ja kan.
laen kali putri xwat lagi. [nih 1st n last time pOn]

tapi, sekarang aku mesti bergembira.
sebab setelah 6 bulan aku balik juga. [tempOh yg paling lama aku duk kat ukm]
yeah!

mau jumpa kuceng.
mau tengOk rumah.
mau jumpa nenek2.
mau jumpa budak kecik 2org tuh.
mau pegi 1b.
mau jalan2.
mau pusing2.

harap2 semua aku dpt wat.
walaupOn 4ari ja dkt umah.
amin!

kawan2 mO smbg study.
wat master?
aku?
xtaw lagi hala tuju.
sebab result yg cm hampas.
pLus, mau carik keja malas.
kOnpom2 mum suh duk umah.
carik keja dkt sana.
aish!


sekian.

diam!

.:END:.

~agak2 adek2 aku dpt msk U dkt sJung ka?~

6 kOmentar:

merahitujambu said...

wah..mau jumpa semua..bestnyee nk ikt..ank yg baik..hik2

haniey said...

dok umah tunggu je org masuk meminang... *blushing*

ainShahajar said...

ala..baru sesekali je...

eh..sekali..

hehe...takpe..dad ko pon paham...lama seh tak balik

~miszirdawaty~ said...

cik merahitujambu: mmg anak yg baek pOn. heh!

cik haniey: erm...tggu Org msk minang????
bOleh dipertimbangkan tuh. haha~

ain: sesekali???
wa~
kO paham perasaan aku. yeah!

a i n e y h said...

wah kak..
gud 4 u blk kk..
ngee~

~miszirdawaty~ said...

ain: urm..epy sgt2 nih.
haha~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey