Thursday, February 18, 2010

~aku da buhsan jadi muda~

tiap2 kali pegi kenduri kawen, Org mesti berkata2.
anak encek ali itu fOrm brp.
spm kah.
baru lepas pmr kah.

oh, terasa diri sangat muda.
muahaha.

ini adalah kerana kOndisi diri. [bahasa kah itu?]
aku kecik.
memang terasa pendek.
tapi, pendekkah?
aku kurus.
tapi, aku mahu juga gemOk sedikit.
apalagi faktOr nya ah.
adek2 aku berbadan besar dan lebih tinggi.
di atas merupakan faktOr utama aku menjadi ank bOngsu encek ali.
lalala.

sekian.

diam!

.:END:.

~aku memang muda~

8 kOmentar:

::dazlaila:: said...

ok pe... slalu nmpak mude di mata sume org...
hehhehehe

farhana said...

tajuk entry xtahan.haha

~FaNieKa~ said...

haha..bgs tuh pu3
awet muda
lol...
miss u dear

Elin said...

okey la tu, dari orang nampak tua, lagi xbest tau..huhu

hasni said...

ok apa
awet muda
haha

~miszirdawaty~ said...

semua Org: Ok2. i terima sume th.
i mmg mude la. haha~

ainShahajar said...

budak kecik tak leh pegang duit bnyk2

=p

~miszirdawaty~ said...

ain: boleh la weyh. nk duit. kO bg bley????

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey