Tuesday, February 23, 2010

~erk~

apakah tajOk entry yg seswai.
otak aku da lembap.
xdpt pikir apa.
haha.

dipendekkan cerita, misi hari kedua berjaya.
utk esOk, mungkin berjaya juga.
yeah!
harap2 misi selepas ini berjaya juga.

tadi kuar wif my lalink, yun.
mintak dia teman beli kasut.
dan kali nih kitOrg kuar sgt sekejap.
gara2 teda mOod.
mls mO tgk wyg.
mO mkn pOn teda selera [pdhal sdh mam d umah b4 jln]
tapi, aku saket hati.
why guardian teda jual cOmpact powder yg aku mO.
dem.
memaki tidak mendtgkan keuntungan.
insaf~

hari2 minum cOke.
mum slalo mrh.
bukan aku xdgr.
tapi, da hObby.
mo ubah cmna.
aku akan cuba kurangkan.
tapi bukan utk tidak minum lgsg.
aku rasa boleh mati if xminum cOke.
adakah fakta begitu.

Oh, aku sgt takOt utk meneruskan master nih.
ups~

sekian.

diam!

.:END:.

~tiada mOod~

3 kOmentar:

Anonymous said...

darl,

hohoho... sgt teramatlah cepat kan syg... jgn la bh takot smbg master yer... berusaha! :D
teruskan usaha cyg + sis... hohoho.... :D


love,
yun

merahitujambu said...

cayok2..

yeke malas mahu tgok wayang??leh caya ke ni??

~miszirdawaty~ said...

yun: Ok dear!
im improving my effort. haha.
muaxs~

cik merahitujambu: haih. sgt la mls skg nh. isk~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey