Sunday, February 21, 2010

~mOod hari ini kurang Ok~

sangat suka marah2 Org hari ini.

memula marah pak cik yg xreti bahasa.
park tepi jln la kunun2 nya.
tapi, kedudukan kereta dia th d tgh2 jln.
Oh, aku lupa tgk nO plat.
if x, bley jaja dlm nh.
haha.

pas2, marah ngn mak cik jual ikan.
dia sgt sOmbong.
macam la dia sOrg ja jual ikan d pasar th.
sib baek ikan kO fresh, mak cik ak pOn terpaksa beli.
duh.

then, marah ngn pak cik yg perasan kereta dia besar n guna lampu tinggi.
kalO takat keta kecik tuh, xpyh la mO cucuk2 keta mak cik i.
sangat la menyampah.
bukannya mak cik aku bwk pelan sgt pOn.
80km/j di waktu malam di jalan yg gelap.
tidak cukOp lajukah pak cik???
munguk!

cukOplah marah2 utk hari ini.
aku kena stOp guna berukband nh.
abg ipar i macam mau guna.
lalala~

sekian.

diam!

.:END:.

~aku mau marah lagi boleh?~

3 kOmentar:

Anonymous said...

lalink,
syg jgn mrh2 bh... :(


love,
yun

ainShahajar said...

erk.. yun ke yg komen

sib baik.. ingatkan tot.tot.. masjid ke..

hahaha

put.. marah lagi put.

aku suke.

ekekek

~miszirdawaty~ said...

yun: i xmrh da nh syg.

ain: nk kene sepak ke??? haha~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey