Thursday, February 25, 2010

~selamat hari lahir encek ali~

Oh encek ali.
selamat hari lahir.
yg ke 50.

harap2 encek ali semakin sehat.
murah rezeki. [bOleh bg i wet tiap2 minggu kan. ><]
semakin ensem. [tp jgn dpt gf baru plak]
semua benda la yg elok2 ditujukan buat encek ali.

sudah beli kek tadi.
kek yam tiada.
mum kecewa.
kek blueberry teda.
tinit kecewa.
akhirnya, beli kek blackforest.
aku gembira.
yeah!

kek itu besar.
kata mum sebentar tadi.
tapi, aku xkesah.
aku bley abeskan.
sbb aku sgt suka blackfOrest.
xpOn, aku bagi2 sama kawan2.
tapi, esOk cuti.
kensel.
haha.

malam nih mahu sambut besday dad.
mum mO goreng ayam.
aku suka.
mum mO goreng mee.
aku xsuka.
tapi, ada cOke ka?
haih~

cukOp2 merepek.

main pOint disini, selamat hari lahir encek ali.
i lOve u fOrever.
lalala~

sekian.

diam!

.:END:.

~escape lab?~


4 kOmentar:

joegrimjow said...

caurier la sini skit
hehe

iklan skit
;)
jom teka disini dan menang sehingga 10 pound!

Blanche said...

happy birthday to uncle aali juga... :D

n n said...

ehem..
semoga murah rejeki
nnti leh bagi pu3 dtg shah alam
:D :D :D

~miszirdawaty~ said...

encek jOe: oh, tidak mahu. haha.

akan ku cuba jOin~

yun darl: erm, tQ!

nab: harap2~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey