Wednesday, March 24, 2010

~aku berjaya~

menukar wiper kereta.
haha.

itu pOn mau kecOh kan.
ini bLog aku.
sO, pedulikan keBANGGAan diri ku.

tapi, aku bukan menukarnya bersendirian.
atas bantuan ckin.
kami berjaya.

time kami tukar th, ada la sOrg pak cik th lalu.
[xkemik ka keta kena naek g2]

oh pak cik,
wpn aku gemOk,
tapi, masih lagi tidak dapat mencederakan sang kancil yg ku pandu ini.
lalala.

selepas ini, aku akan cuba utk mencantekkan sedikit kereta itu.
bukan modify ka hapa.
juz mo kemas.


aku mmg malas.
heh.

sekian.

diam!

.:END:.

~aku gemOk~

4 kOmentar:

Nurul Aima Hj Kaim said...

pacik tu mo bemesra sm ko bah tu pu3

nursarah said...

aku cuma tau jadi penumpang dalam keta je..hakhak, jahil gila..

~miszirdawaty~ said...

k.ema: mesra2? takOt oh. ad anak sdh.
huhu.

sarah: hik2. xpe2. lama2 nt pndy la.

merahitujambu said...

TUKAR JEE..XDE SAPA NK MARAH.SKANG NI HUJAN PANAS..MEMANG PTT TUKAR PON WIPER TU..HUHU

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey