Sunday, March 7, 2010

~pLanning itu penting~

bukan mahu cakap aku pndy wat planning.
tapi, aku rasa budak kecik pOn taw mO wat bnd nh.
if kita plan bagOs2, mesti xjadi cm2.
nOw, exp mmg da sah2 hancur.
apa mahu jawab nanti.
haih.

aku pOn xpaham cara kerja nih.
memula wat cara nih.
then, tiba2 tukar cara laen.
bukan kah susah macam itu.

mesti korg heran aku merepek nih.
ini hanyalah ketidakpuasan hati apabila gerak kerja org laen, menyusahkan aku.

bukan la mahu cakap aku perfect.
tapi, bak kata kawan aku BST.
terminology nih hanya kami berdua yg paham.

kawan itu hanya mahu nampak pandai sentiasa.
aku taw aku xpndy sgt.
tapi, aku xd la bodoh sgt xreti plan kerja.
huh.

bila kita cakap, dia pulak seperti tidak puas hati.
kami hanya menegur.
bukan mahu menyakiti.
bila da xjadi, mesti mahu reka2 alasan.
akhirnya, kami yg xbrp pndy nih juga bersuara.

sudah2 la merepek.
org xphm pOn ko ckp apa nih.
haha.

aku mmg xsuka duk lab lama2.
saket oh.

sekian.

diam!

.:END:.

~bukan semua org sempurna~

3 kOmentar:

joegrimjow said...

emo itu ada pada setian wanita
erkk

~miszirdawaty~ said...

haha. emO kah.

Blanche said...

ala cyg, abaikan jak dia... klu dia nda mo dgr ckp... peduli la... yg pntg cyg tau pa mo buat... jgn lyn sgt dia tue... :-*

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey