Friday, August 27, 2010

~abang setan~

aku tengok buletin utama tv3.
tetiba ja pembaca berita tuh ckp 'abang setan'.
tertanya2 apa yg berlaku.

rupanya 5beradik mempunyai nafsu seperti setan.
merogol kelima1 adeknya.
yg paling bongsu berumur 5tahun.
suka minum arak pulak tuh.
aish, bulan puasa nih jugak mahu jadi setan.
cuba lah jadi baek sikit.

teringat time di lab tadi, sorg adik lab menyatakan 'selalu pegi clubbing. siuk!'
dalam hati aku, gila budak nh.
agak2 la mo berterus terang.

aku pon cakap, uish, bulan laen boleh la clubbing. haha.
then, dia cakap, clubbing pegi masjid kak.
dengar org baca Al-Quran, mengaji, qiamulail.
erh, insaf pulak aku tetiba dgr dia ckp mcm th.

akibatnya, aku gelak kuat2.
dan budak tuh heran.
kakak demO nih sindrom kot.

ok, cukuplah merepek.

sekian.

diam!

.:END:.

~kenapa xdpt msuk blog guna firefox nih. dem!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey