Tuesday, August 31, 2010

~salah aku kot~

sambungan entri ini lagi.
macam cerita sequel pulak kan.
if buat buku, konpom TIDAK laku.

ada aku kesah?
haha.

berbalik kepada entri2 tersebut.
budak2 tuh xreti sebab aku xpandai sampaikan ajaran itu dengan SEMPURNA kot.
selain itu, mungkin juga sebab aku nih kurang pandai bercakap.
erh.

2nd pulak, kakak lab laen cakap aku manjakan sangat lab asst tuh.
aku da suh dia baca manual.
dia cakap xmau.
aku da list kan barang.
tapi, stil xcukup.
aku xfaham lah.

mungkin lepas nih akan menjadi garang.
nO more cik demo yg baek hati.
buat muka jahat tiap2 masa.
peduli apa orang mo benci kan.

haha.

sekian.

diam!

.:END:.

~MERDEKA!~

4 kOmentar:

Uruchimaru @ kf said...

aik,pesal tarikh post entry lain!
blm masuk 31 .8 2010..

~miszirdawaty~ said...

pelik kan kf?
ntah la, da try tukar bnyk kali, stil kuar,
biarlah~
><

Uruchimaru @ kf said...

oh boleh settle tue..
pi dashboard,pastu setting,pastu pi formatting..
sile check balik time zone..
sekian.....terima kasih

~miszirdawaty~ said...

oh, cm2 ka, jap2,
tq kf!
><

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey