Sunday, August 29, 2010

~tidak ada kerjasama langsung~

terasa mahu menyanyi2 lagu wonderpets sekuat hati.
'apa yang penting, KERJASAMA.'

memang sangat kecil hati dengan lab hari itu.
merangkap cik demo yg kiut miut, aku pOn memulakan lab.

penat kot asek2 ulang tiap2 minggu benda yg sama.

setiap kali kamu guna spectro, set blank.
blank apa?
autozero mana?
macam mana guna ini spectro?
kuvet yg ini ka?
kenapa bacaan begini?

jangan bazirkan chemical.
alah, silap buat.
uish, kau sudah campur betol2 ka?

sila bersihkan benchwork. kemas barang semua dan cuci.
kotor dan tidak dibersihkan.

penat kot balik2 terangkan benda yg sama.
aku sudah terangkan dekat depan.
tapi, still xfaham.
aku rasa guna BM tuh paling bagus.
pening plak kamu ngn english aku yg hebat nih.
*Ok, riak tidak elok*

entri ini akan bersambung.

sekian.

diam!

.:END:.

~oh, hati~

2 kOmentar:

hasni said...

haih
peliknya
xkn bnda simple mau ulang2
kalu aku jadi kau
nda sudaaku jwb semua soklan2 remeh tu
lantak
budak undergrad kan?
besr sudah tu
haish aku plak emo
haha

~miszirdawaty~ said...

hasni: aku rasa mcm bodo gila mo ulang tiap2 kali nh,

xsudah larat menjawab,
tp balik silap ba,
kin tensen tol,
uhu~
yep, uG,
><

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey