Saturday, August 28, 2010

~WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY~

bLogwalking dan jumpa Giveaway.
wajiblah interested mahu jOin kan.

jika anda tidak suka update dari aku, sila tekan Alt + F4.


Syarat-syarat :
1. Mesti mempunyai blog. (Lain kali saya buat terbuka ye untuk yang takde blog.)
2. Buat satu entry mengenai WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY dan lengkapkan slogan saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana ........................ (tidak melebihi 20 patah perkataan).
3. Harus menjadi FOLLOWER wardahwardrobe. (sekiranya korang dah follow, sila nyatakan nama yang korang gunakan).
4. Copy banner WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY dan sila letakkan pada ENTRY dan SIDEBANNER beserta LINK BACK.
5. MASUKKAN LINK WARDAHWARDROBE ke dalam bloglist korang.
6. Tag 3 ORANG KAWAN-KAWAN korang untuk turut sama join giveaway ini.
7. Sila tinggalkan komen di entry saya ni beserta link ke entry korang. Sila SERTAKAN EMEL supaya senang dihubungi..

HADIAH -HADIAH YANG BAKAL DIMENANGI :
Ada 3 hadiah disediakan.
2 pemenang akan dipilih melalui cabutan bertuah oleh mak saya; Puan Werdah.
Hadiah untuk 2 pemenang tersebut ialah SEHELAI BLAUS PILIHAN setiap seorang dari koleksi wardahwardrobe.
Manakala seorang lagi peserta dengan slogan terbaik pula akan memenangi SEHELAI BLAUS PILIHAN dari koleksi wardahwardrobe BESERTA 1 HADIAH MISTERI.

Tarikh giveaway bermula pada 9 Ogos 2010 dan berakhir pada 31 Ogos 2010.

Jom jOin.

slogan: saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana koleksi yang ditawarkan amat menggiurkan mata dan menarik perasaan setiap orang untuk mebelinya. ><

okeh, abaikan penggunaan bahasa melayu yang teruk itu,

tag orang: siapa baca entri ini.
follower aku. *ada ka?*
orang yg rajen buat tag esp Zarifah.
wajib jOin!

sekian.

diam!

.:END:.

~mOod swing again~

4 kOmentar:

merahitujambu said...

semoga berjaya..rajin kamo masuk menda cmni tau..sgt bagus!

~miszirdawaty~ said...

thanks syg!
><

suhida said...

Salam,
semua ok..cuma tag tu je...boleh eh camtu?hehehhe..
tq join WW GA dan gudluck ye.

Bit Zamri said...

ahahahha!
akak saya mmg rajin..agagagga~
baik, saya buat sekarang!!! haha~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey