Wednesday, September 15, 2010

~benci pemandu itu~

ini memang entri mahu memaki.
siapa tidak tahan, sila tekan Alt F4.
huhu.

alkisahnya begini, aku berjalan2 menaiki kereta bersama adekku.
mula2 kami ke tuaran.
konon2 nya mahu amek ic.
*oh, aku da jadi org kg serusup*
aku memandu dengan tenang.
dan selamat sampai ke destinasi.
haha.

lepas itu, untuk membuang masa kerana latihan tidak jadi, aku mengajak ummy ke menggatal.
kami bukan menggatal ya kawan2.
itu hanyalah nama suatu pekan di sabah yg terletak berdekatan tuaran.

aku pon mencari parking.
memang dah signal mo masuk park itu, tunggu kereta itu blah ja.
dengan tenang aku menunggu.
lepas itu, ada kereta disebelah yg sedang membetulkan parking nya.
masih tenang aku disitu.
tiba2 mak cik yg xreti2 mahu betolkan parking itu amek parking aku.
selamba betol.

mendatangkan marah seorang gadis comel berbaju kurung ditengah hari.
disebabkan mak cik itu, aku di HON berkali2 oleh 2buah LORI, sebuah BAS, dan 2buah KERETA.
bodoh!

aku xmo eksiden, dia pulak cari nahas.

puas hati tekan hon berkali-kali ke arah mak cik itu.
dia masuk ke kedai yg sama dengan aku.
memang berbulu kot telinga mak cik itu.
kena bagi kesedaran sivik oleh aku.
puas hati!

ini pic kereta mak cik itu.
oleh itu beware dengan ST4183J.
mereka yg memandunya boleh mengakibatkan anda kemalangan.

dan satu lagi kisah time aku odw balik rumah.
kereta pajero no plat lupa, membuat u-turn pada masa yg tidak sepatutnya.
aku tengah memandu berhati2 di line kiri, ada kereta laju di line kanan.
kereta kanan itu terpaksa brek mengejut kerana keBODOHan Pajero merah itu.
if dia terbrek dan terpergi ke line sebelah, yg mati aku dulu, bukan ko lah pajero.
paling2 pon remuk ja keta ko.
kamu mmg bodoh!

ok, bulan syawal tidak patut marah.


sekian.

diam!

.:END:.

~jangan maen2 dgn aku~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey