Wednesday, September 8, 2010

Best Birthday Celebration Contest



ini percubaan untuk menjadi seorang yg krestif menulis.
haha.


credits to Cherita Pictures

Syarat2 untuk jOin:
  1. Jadi follower belog aku.
  2. Buat entry khas pasal contest ni dengan title "Best Birthday Celebration Contest".
  3. Letak banner kat atas beserta linkback ke belog ni. (Then, promote la sikit pasal contest ni ye)
  4. Letak SATU gambar terbaik tentang birthday celebration. Tak kisah la siapa punya birthday. Korang punya birthday ke mak ayah ke anak korang ke BF/GF ke jiran ke sape-sape je punya birthday celebration, TAPI YANG PENTING KORANG MESTI ADA DALAM GAMBAR TU! Tak kisah lah tahun bila punya gambar ye. Tak kisah lah gambar edit/tak edit.
  5. Ceritakan sikit pasal gambar tersebut. (Eg: birthday yang ke berapa, celebrate kat mana, surprise/planned celebration, suasana masa tu, etc)
  6. Jangan lupa letak banner contest ni kat sidebar jugak.
  7. Bila dah siap, tinggalkan comment & link kat bawah entry ni ye.
  8. Juri-juri akan pilih pemenang berdasarkan entry yang PALING KREATIF.
  9. LIMA (5) pemenang yang terpilih bakal dapat Duit Raya! =)
Due Date: 16 September 2010
(on my 23rd birthday)

dengan ini, aku pertaruhkan pic ini.

yg bersalut tepung itu adalah empunya blog ini semasa sambutan hari lahir ke 23. *oh, aku mmg sudah tua.* tahun lepas punya pic. sumpah best sambutan besday ini. suprise birthday celebs. memula mereka2 yg di dalam gambar ini tidak mengendahkan aku utk satu hari, buat xendah bila aku tegur. terasa hati Ok! siap buat entri mengadu dalam blog. haha. tapi, rupa2nya mereka telah merancang birthday party yg aku igt sampai bila2.

mula2 makan sedap2. secret recipe, satay lah. then, tiba2 semua orang senyum macam kerang busuk comel. aku da rasa aura tidak baek dari mereka2 ini. memula aku lari macam xjejak tanah. kesian mereka2 itu. penat kOt mengejar si besday gurl. kerana kasihan sayang, aku rela dimandikan tepung. tetiba stop dan menyerah diri.

kena baling tepung beserta air yg sejuk dari paip kolej sangatlah sakit hati seronok. yang penting after kejadian, semua org buat xkesah keadaan yg sungguh kotor itu. mak cik cleaner sgtlah geram kot.

if mahu full story, sila tengok sini.

kesimpulannya, aku sayang geng durian!
tidak sabar mahu bertemu.
kerana jarak kita dipisahkan. wahaha.

sekian.

diam!

.:END:.

~raya oh raya~

2 kOmentar:

Jiji-Fify said...

uihhh..ganas giler gambonya! dah macam ayam goreng bersalut tepung rangup!
bahahaha.. coool babe! gudluck k! :)

~miszirdawaty~ said...

jiji-fify: muahahaha, nmpk sedap kan besday gurl itu,
><
thanks 4 d compliment~
:p

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey