Sunday, September 26, 2010

~paling pantang~

aku paling pantang dengan MLM.

ikot suka la korg mo join.

jangan mo libatkan aku dengan benda yang sama.

aku boleh berjaya tanpa MLM.
aku boleh berjaya tanpa kekayaan segera yg korg tawarkan.

aku xkan terperdaya dengan scheme join murah, pulangan banyak.
berperatus2 segala.

aku malas mo dengar tiap2 malam meeting.
aku malas mo attend program tah apa2.

xpayah explain dengan aku.
sebab aku sumpah aku akan maki korg dalam hati.

dari buat aku lebih berdosa, jangan bawa aku ke program korg.

sangat benci ok.

sekian.

diam!

.:END:.

~puas!~

2 kOmentar:

Uruchimaru @ kf said...

mesti dh pergi nie kan?

dah2 jgn mrh2 xbaek utk jantung!

peace no war !

>senyum kelat <

~miszirdawaty~ said...

kf: haha, mesti lah,
xmarah, tensen ja,

:)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey