Friday, September 24, 2010

~pejabat pos lagi~

aku pernah membebel bercerita tentang pejabat pos ini di dalam entri ini.

mahu cerita tentang attitude pekerja di pejabat pos laju itu.
pekerja di kaunter serahan.
diulangi kaunter serahan.

if dia baca nih n mo sumpah aku, i dOnt care lah!
haha.

sorg tuh hensem.
smart sungguh baju.
orang yg tengok dia, boleh kot cakap bagus orang nih.
tapi, perangai hampas!

kisah begini, aku terlupa bawa reference no dan yg tersave di handphone tidak dapat di view kerana kehabisan bateri.
aku explain kat dia macam tuh.
dengan nada marah2,xboleh tuh kami buat apa2.
sengal!

maybe aku kena pakai seksi kot supaya dapat tarik perhatian dia cari parcel aku.
dem u!

then, ada sorg mamat kuar dari bilik barang2 pos tuh.
apa yg boleh saya bantu cik?
sedap sungguh bahasa dia dari si hensem hodoh itu.
aku explain balik lah apa yg terjadi.
dia dengan gembiranya, cik boleh bagi ic? saya cek di belakang.
yahOo!

wtf la utk si hensem hodoh itu.
kawan ko boleh ja cari parcel aku.
yg ko sebOk mo tayang muka dekat kaunter ja lah.

oleh itu, jika anda berkunjung ke pos laju kota kinabalu, elakkan berurusan dengan si perasan hensem yg duduk di kaunter.
dia tidak berkaca mata Ok!

dan satu lagi aku mo komplen, sila call penerima parcel pOs laju.
ini tidak, aku yg sebok2 call pejabat korg.
pas2 pos laju kan memerlukan hanya sehari.
aku dapat parcel 2 days after.

sia2 bayar mahal.

bodoh.

sorry termaki di sini.

sekian.

diam!

.:END:.

~berjaya tidak msg 1minggu~

2 kOmentar:

Uruchimaru @ kf said...

oh aq berspek mata..!!

~miszirdawaty~ said...

kf: maknanya, bukan kamu yg kejam itu,
hahaha~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey