Wednesday, September 22, 2010

~triple cheeseburger~

semua orang tahu tentang kewujudan burger ini.
triple cheeseburger by Mc Donalds.

sedaplah.
sedap.
sangat sedap.

aku sangat suka.
tapi, kakak aku cakap, macam rasa big mac ja.

1st time aku beli iaitu McD jalan sulaman, layanan tidak memuaskan.
servis lambat wpn drive thru.
air aku only half full.

sedih.

tapi, aku pergi beli lagi pada hari yang sama.
waktu yg berlainan.
orang yg layan pon laen lah.
better service this time.

but, mereka harus improve pendengaran sedikit kot.
3kali kot aku kena ulang, triple cheeseburger!
triple cheeseburger!
not DCB.
yai,




sekian.

diam!

.:END:.

~hati~

4 kOmentar:

farhana said...

skali harung ke tu makan?
km dcb pon dua kali mkan baru hbis... =P

Uruchimaru @ kf said...

bhahahha..bah ,ok terima ksih sbb buat kf gelak bce entry ni..

bhahahaha..=)

~miszirdawaty~ said...

paan: sekali harung je,
hahaha.

kf: napa ketawa nh?
:)

Uruchimaru @ kf said...

sbb arini hari gelak sedunia..ndak taw ka..? hihi..

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey