Sunday, October 17, 2010

~Fantasia Cafe~

sedap ja nama restoran nih kan.
terletak di Medan Selera Majlis Daerah Ranau.
Kedudukan tepat, aku xdapat terangkan.
sebab xfamiliar sgt jln pekan Ranau.
yg aku pasti, berdekatan dengan Pasar Ranau.

jangan tertipu dengan nama restoran ini.
mereka memberikan impresi buruk ke atas restoran sendiri.

layanan sangat lambat.
hampir 10min baru kot diorang layan, walaupun kami panggil.
dimaafkan sebab orang ramai kOt!

siapa penah tgk nasi goreng ikan masin yg di dalamnya terletak ketulan besar ikan masin?
di sini kamu semua boleh tgk.
aku pikir, dia malas mo potong kecik2.
fine.

bila minta tisu, habis pula tuh.
dan berdekatan situ ada pOn kedai.
apa salahnya beli sekejap.
dan bagi customer kepuasan hati.
erh.

nasib baeklah air tuh sedap.
walaupun kurang gula, mmg kamu risau pelanggan dpt kencing manis kan.
:)

harga tidak dapat dipastikan.
sebab tiada menu!
punya besar restoran tiada menu.
dem!
maknanya dorang boleh letak sesuka hati lah harga.
patut dikenakan tindakan nih.
muahaha.

kesimpulannya, aku xkan pegi ke restoran sama buat kali kedua.
layanan tidak memuaskan.

ini pendapat aku.
if kamu mo marah, terpulang.



g



sekian.

diam!

.:END:.

~malas!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey