Tuesday, October 5, 2010

~Pusat komputer n servis ACI Technology~

aku repair laptop comel di sini.
harap maklum.
di sini okeh.

terletak di tingkat 3, kompleks karamunsing.
berdekatan dengan booth2 kecil streamyx dan celcom.
juga berdekatan dgn kedai2 komputer.
haha.
buat lawak kunun.

tersorok ke belakang kot.
if korg xbaca signboard, xperasan sgt.
jadi, sila dongakkan kepala jika mahu cari tpt ini.

erm, aku telah mengkisahkan kemalangan laptop aku dulu kan.
skrin pecah dan perlu diperbaiki.

balik2 kL ri2, terus pergi mencari kedai repair.
harap maklum, hari itu adalah hari ahad.
haha.

mula2 aku pegi servis boulevard.
iaitu tmpt aku beli laptop.
dan dengan selamba org itu ckp, kami tiada repair tuk laptop DELL.
so, WTF dia jual Laptop DELL kat tpt dia, if itu pun xbley repair.
dem kedai u!
dem2!
suruh contact helpline segala.
igt aku nh muka operator mo call2 segala.

setelah mengingat kembali, ada seorang manusia telah mencadangkan pergi ke ACI technology tuh.
sorry lupa nama kamu.
then, aku pon mencari2 kedai itu.
nasib baek lah jumpa.

aku hantar ke sana, hari ahad 3okt.
org tuh ckp, bley repair sini.
haih.
if aku tau dulu, aku beli laptop tmpt kamu.
servis charge tukar LCD mini Rm 580.
ekceli rm600, tapi kena bg diskaun sket.
:)

keesokan harinya, iaitu 4okt aku dical.
ingat kan xdapat repair ka apa.
then, dia cakap sudah siap.
hah???!!!!!

terkejut oh,
1hari boleh siap.
yay!

dan sekarang aku sedang guna laptop kesayangan.
biarpun duit terbang hampir separuh harga laptop nh,
tapi, bersyukur sbb tetap ada laptop yg boleh berfungsi.
:)

oleh itu, aku prmot kedai nih dekat blog.
pergi la beli barang or servis kat situ.
ok ba!

ini website mereka.

sekian.

diam!

.:END:.

~malas ja~

6 kOmentar:

merahitujambu said...

laptop sy x betulkan lagi..tekanan

~miszirdawaty~ said...

xpe2, pelan2,
:)

norsyqinah ogus said...
This comment has been removed by the author.
Nana SaQiena said...
This comment has been removed by the author.
Nana SaQiena said...

Kalau format jerr, brapa erk??

Nana SaQiena said...

Kalau format jerr, brapa erk??

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey