Thursday, November 25, 2010

~Cinta Hatiku~

bukan mahu bercerita tentang boyfee kesayangan.
*adakah orang itu? haha*

tapi, aku mo story pasal 3 dara pingitan kesayangan kami.
aLya.mya.aysha.

aLya = 4 tahun.
mya = 6 buLan.
aysha = 2tahun.

aLya, cucu sulung yang sentiasa mahu menjadi no 1.
banyak berceloteh.
telah memasuki Tadika Sunshine Tuaran.
kununnya seorang yg pemalu di kelas.
erh.

asyha, cucu kedua yg sangat cOoL.
mendapat nO 2 kerana kakaknya sentiasa no 1.
berbakat untuk menjadi seorang Raja Lawak dan pelakon.
petah berkata2 walaupun hanya 2tahun.
heh.

mya, cucu ketiga yg gundut dan menjadi no 3.
suka tersenyum dan pandai pose depan camera.
terlalu cergas untuk melompat2 jika dipegang.
suka bermain dengan walker kesayangan.
:)

tengok muka mereka.
aku sayang mereka.

ayat aLya = aunty amOi teda kawan lelaki.
dan aunty amOi jawab, nanti if ada, teda orang mau bawak kakak pg 1B.
dia diam dan setuju untuk aku tidak berboyfee.
mungkin untuk kesenangan sendiri.
mahu ke 1B tiap2 minggu.
haha.

cukup la merepek.



sekian.

diam!

.:END:.

~hidup ceria walaupun kamu tiada~

4 kOmentar:

Nurul Aima Hj Kaim said...

siapa la ajar c alya tu aa? LUCU betul

~miszirdawaty~ said...

k.aima: bukan aku, bukan aku, pandai2 sendiri tuh kak~

ainShahajar said...

ape yg bestnye 1B tu?
ade best mcm mid tak
haha

~miszirdawaty~ said...

ain: erm, budak2 suka maen,
kt situ de tpt maen diorg, yg lbey selesa,
mid sgt besar!
1B biasa2 je,
:)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey