Wednesday, November 3, 2010

~Cuti Cuti Cinta~

Movie Lakonan Farid Kamil dan Nora Danish.
bukan aku yg bercuti2 dan bercinta.

aku tengok akibat kebuhsanan berada di kampung dan mak cik aku amat meminati cerita Melayu.
kami tengok di GSC 1B pada hari ahad.
Harga tiket RM9.
oh, berbaloi jugak lah.

ayat paling aku suka dalam movie nih, nasi lemak 50sen.
hahaha.
lawak jugak la sket2.

cerita nih berkisar tentang seorang anak Tan Sri iaitu Eva yg lari ke mOrib setelah nampak Tunang dia Flirt dengan perempuan laen.
Eva seorang yg amat cerewet dan suka mencari gaduh dengan orang laen.
Ketika di Hotel hanya si Omar (farid Kamil) yg tahan dengan perangai Eva (Nora Danish).

dipendekkan cerita, si Eva jatuh cinta dengan Omar.
dan Eva xjadi kawen dengan tunang dia (Zed Zaidi).
Watak sampingan yg sangat Lucu dalam cerita nih kumpulan fabolous Cat kOt.
huhu.

oleh itu, aku boleh suruh korg tengok muvie nih.
xla teruk sangat.
:)

sekian.

diam!

.:END:.

~oh, crap!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey