Sunday, November 21, 2010

~Harry Potter and the Deathly Hollows Part 1~

aku menonton muvie ini bersama2 adek2 kesayangan.
untuk makluman semua, adek2 aku sedang bercuti semester.
oleh itu, segala aktiviti dilakukan bersama adek2 lah.
:)

kami tengok muvie nih di Growball cinema, CP.
harga tiket untuk seseorang yg menunjukkan kad student adalah RM5.
naseb baek masih student, ada juga benefit nya.
haha.

ok, back to the story.
banyak sgt review aku baca dan dengar.
ada orang cakap beh.
ada orang cakap tidak seperti yg diharapkan.
bagi aku, ok lah.
boleh heart attack kot tengok muvie nih.
:)

just ada few part yg terasa sangat buhsan lah.
ada part yg memang beh.
part seksa2 Hermione dan berbunuhan sesama serta bergaduh sesama Death n ahli sihir.
part yg meloyakan adalah time Harry n kawan2 masuk kementerian sihir menggunakan mangkuk tandas.
oh, yucks!

untuk keseluruhan cerita, sila tengok sendiri.
ini aku recommend berbanding Skyline.
haha.

sekian.

diam!

.:END:.

~kaki muvie come back!~

2 kOmentar:

farhana said...

Cite ni mesti lama lg nak tayang kan....
Sempat la km khatamkan cite HP dr siri 1 sampai 6 =P

~miszirdawaty~ said...

paan: haha, yep, baru kuar kan,
tgk dl lah HP 1-5 dl, br paam~
:)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey