Friday, November 19, 2010

~Skyline~

aku bukan mo story pasal kereta skyline tuh.
nih tajuk mOvie yg aku tengok kt 1b pada malam tadi dengan tiket beharga RM8.
Skyline hampeh!

tidak siuk lah.

cerita pasal makhluk asing kot yg menyerang bumi dengan menggunakan cahaya.
ia peka cahaya.
ia menarik manusia dan mengambil otak manusia.
dalam movie nih, aku ingatkan Terry adalah hero.
jangkaan meleset.
hero adalah Jarrod dan heroin adalah Elaine.

dipendekkan cerita, Terry adalah kawan Jarrod yg mempunyai kekasih bernama Candice dan skandal bernama Denise.
Jarrod melawat tempat Terry.
Percutian menjadi teruk kerana diserang makhluk asing yg makan otak manusia.

dipendekkan lagi, Jarrod dan Elaine tetap ditangkap oleh makhluk2 itu.
dan Jarrod telah transform menjadi mereka dan menyelamatkan Elaine dan janin itu dari dibunuh.
lastly, movie ini akan ada sambungan.
sebab cerita tadi tergantung.

mau tahu lebih detail, tengok sendiri.
tapi, aku xsarankan korang tengok lah.
menghabiskan duit ja.

aku tengok benda nih sebab Harry Potter full house.

sekian.

diam!

.:END:.

~i suka u~

3 kOmentar:

Diary of Mine said...

sgt nda best ok!!!!

farhana said...

Hahahahaha...
one of my fren siap menyumpah cite ni sbb tak best lngsng

~miszirdawaty~ said...

ufaa: adalah beh sket2, haha, padahal!

paan: sila jangan tengok ok!
:)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey