Wednesday, January 12, 2011

~If I Were the Green Hornet~

Jika aku seorang Green Hornet?
Apa yg akan aku lakukan.

Boleh ka tukar Green Jadi Pink?
haha.
bukan benci kaler tuh, just mau nampak lagi comel in Pink Costume.
:p
Nvm lah, biarlah Green, asalkan menepati apa yg dimahukan.

Ok, Jika aku seorang Grenn Hornet, confirm2 lah aku akan cegah jenayah.
nama pOn penegak keadilan.
and I wish to be like dream superhero since kids, Sailormoon.
Boleh tukar2 baju n cegah jenayah dan still nampak cantek.
wahoho.

Jenayah Berat diselesaikan, so Jenayah Kecil2 pon aku akan HANCURKAN.
DEngan Kuasa BUlan, aku akan menghukum mu.
haha.
*pathetic*

Dan aku akan cuba bantu golongan tidak berkemampuan, kan Green Hornet kaya.
sedekah ja harta benda tuh kat Anak Yatim, Ibu tunggal, etc dapat gak pahala.
:p

Also, aku akan menjalankan KEMPEN ALAM SEKITAR.
ups, apa kaitan.
supaya BUMI akan kurang dihancurkan oleh manusia hari ini.
buang sampah merata2, tumpahan minyak dan kesedaran sivik punyalah kurang dlm masyarakat kita.
urh!
Sokonglah kempen No Plastic Days!
:p

ok, da panjang2 aku merepek.
mesti korang heran tiba2 pulak aku tulis pasal benda nih.
ekceli aku join contest by Nuffnang.

~If I Were the Green Hornet~

aku harap sangat dapat menang tiket g preview diz movie as im in KL dat time.
susah oh org sbh mau dpt pigi.
haha.
kunun!

ok, lah. sila klik sini utk info lebih lanjut.
:)

Green HornetAlign Center
sekian.

diam!

.:END:.

~i wish!~

2 kOmentar:

Uchi kay-f @hmad said...

aq fobia psl GH ni adelah sumtink.hi3...

~miszirdawaty~ said...

apakah kf?

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey