Monday, January 10, 2011

~Rayyan Fantasi~

Ok, orang kecoh2 pasal AJL 25.
Aku mo kecoh pasal benda laen.
sebab mesti da bnyk blog bagitau siapa menang.
siapa kalah.
siapa patut menang n etc.
:)

ini bukan cerita anak buah aku berfantasi.
ini tajuk sebuah novel.
eh, btol ka sebuah?
:p

novel ini ditulis oleh Ramlee Awang Murshid (RAM)
aku memang gila RAM, so jangan mau nyampah segala.
haha.

back to the story, novel nih mengisahkan tentang Rayyan @ Aiddin.
Kisah dia, Aiddin bukan manusia bercinta dengan manusia dan dikhiniati percintaannya oleh manusia yg mengahwini manusia yg laen yg jeles tentang percintaan Aiddin dgn manusia yg awal tadi.
mesti pening dengan penjelasan aku kan.
sila baca sindri.
nanti xfeel pulak if aku story suma dalam nih.

yang aku boleh katakan, aku da buhsan dgn story gini.
sebab macam berulang2 dlm novel dia gitu.
mesti ada kuasa gelap @ jahat.
bukan penulisan dia tidak bagus, tapi common sgt ngn dia.
haih.

oleh itu, aku sarankan korg beli if mau cerita mendebarkan dada.

sekian.

diam!

.:END:.

~tidak sabar tunggu sambungan sunan~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey