Tuesday, April 12, 2011

~CUN~

aku tengok filem melayu.
haha.
percaya kah?

ok, let d sinopsis begin.
Luna ialah artis.
Atan ialah budak kampung.
Kuntum juga budak kampung tapi kerja dengan artis.
Ryan juga artis dan Candy adalah produser filem kot.
watak2 sampingan, Mak Tok, Manis, Kumbang, Bedah n friend.

dipendekkan cerita, Luna artis yg bawa diri ke kampung dan ditakdirkan berjumpa seorang pemuda kampung.
dan setelah beberapa lama mereka macam suka sama suka.
Ryan iaitu kekasih Luna yg ditinggalkan akibat curang, kembali mencari Luna dgn bantuan Candy.

Ending, Luna confirm bersam Atan.
Cerita melayu tetap sama.
tiada faedah.

ayat aku memang kejam.
tapi, itu adalah pandangan aku.
bukan kamu.

jika anda peminat filem melayu, silalah tengok.
dan jika kamu peminat filem laen, jangan cuba tengok sebab anda akan menyampah seperti aku.

aku bukan xsuka, tapi xminat.

kesimpulannya, aku ketawa juga tengok gelagat Manis.
adorable!
:)

sekian.

diam!

.:END:.

~aku~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey