Sunday, July 17, 2011

~Fullhouse~

ini merupakan entri tentang tempat melahap.
haha.

kisah kali ini berkisar tentang Fullhouse yang terletak di Sunway Pyramid.
d front desk sangat peramah.
waiter yg sangat mantap.
servis yang pantas.
dan makanan serta minuman yang nyummeh!
:)

melebih2 pula aku puji kan.
sebab nya ada fight dengan Upperstar nih.
mushroom soup nya sangat lah sedap seperti yg ada kt Upperstar.


mari cerita tentang food aku, Teriyaki Chicken Burger.

sedap tapi menyesal ambil set nih sebab aku rasa macam asyik makan burger ja selama nih.
terasa macam makan mcD time tuh.
loser btol terasa.
tapi, mmg sedap lah.

Curry Laksa adikku pula, pedas.
sangat tidak sesuai untuk aku yg berlidah kucing nih.
tidaklah TERlalu pedas sehingga aku perlu minum 2tong air. :)


Chicken Chop c inza pula, memang nyummeh lah.
mashed potato yang tidak terkata sedapnya.
diz one, Upperstar should belajar buat.
supaya aku dapat makan sedap ja tiap2 hari.
:)


about the drinks, ok lah.
xbley komen banyak, sebab memang ok.
:)

apa2 pon, enjoy the picca la k.
malas maw mengomen dengan lebih panjang dan lebar.
:)










sekian.

diam!

.:END:.

~gemok!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey