Friday, August 19, 2011

~Corner's Burger~

entri ini tentang burger.
bukan burger mcD.
bukan burger KFC.
mahupun burger2 Fast Food chain yg lain.

Corner's Burger hanyalah sebuah gerai burger.
terletak di Putatan.
dan untuk pengetahuan korg, tempat ini sangat jauh dari rumah aku.
dan aku sanggup pergi hampir setiap malam.

sebab utama aku suka burger dekat sini ialah murah dan sedap.
kedudukan tepat gerai nih sebaris Golden City supermarket Putatan.
bersebelahan dengan Giant Putatan.
berhampiran dengan kedai makan.
if korg masih xtaw, sila tweet aku atau msg ja d hp.
haha!

harga untuk burger biasa, RM2.80.
burger special iaitu ayam dibalut telur bernilai, RM3.30.
burger special + cheese, RM4.30.
burger double+cheese, RM5.30.
banjo, rm2.30.
harga burger double special, aku lupa. :p

dan satu sebab lagi aku suka burger nih kerana cara penyediaan yang TERLALU RAPI.
sayur dipotong halus.
cara packaging dat better than mcD.
telur yg tidak terlalu tebal dan nipis.
sayur yg fresh.
dan pembuatnya PEMBERSIH.
:)

ok lah, xpayah puji lebih2 sangat.
sila tengok picca di bawah.
yang nih ja aku jumpa dalam memori hp.
:)



sekian.

diam!

.:END:.

~lapar burger abg RApi~

2 kOmentar:

N N said...

oh sedapnye burger

NaZha 나자하 said...

yumm~ yumm~ sedapnya put.
tp nda kan makan burger jak? eheheheh... :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey