Saturday, October 1, 2011

~Dream House~

ini adalah tajuk movie.
bukan karangan 'Rumah Impian Saya'
:)

aku tengok movie ni.
secara nekad.
tanpa baca review.
tengok poster macam cerita hantu.
kunun2 maw buktikan diri berani tengok sorg2.
haha!

dipendekkan cerita, mari aku sinopsis kan movie ni.
mengisahkan tentang sebuah rumah yg menjadi idaman si bapa.
menjadi tempat tinggal 4 beranak, ibu, bapa, 2org anak perempuan.
tiba2, 3 drpd mereka mati.
jeng2. siapa hidup?
si bapa dan pada permulaannya si bapa dituduh sebagai pembunuh.
apabila tiada bukti, si bapa dibebaskan.

ciri2 mistik timbul apabila, Will Atenton tiba2 sedar bahawa dialah si bapa yg membunuh keluarganya dan nama sebenarnya Peter Ward.
ok, saya sudah buat anda bingung.
haha.

untuk menjadi kurang bingung, sila tengok sendiri ok?
aku sudah xberapa pandai mereview.
dan movie ini mengajar aku untuk mengasah pemikiran yg semakin kusut.
:)

oleh itu, acara memberi bintang.
dari 5, aku sanggup bagi 3.
sebab aku benci cerita yg suruh aku berfikir.
haha!

sekian.

diam!

.:END:.

~screw me!~

2 kOmentar:

merahitujambu said...

miss laa blog u..

~miszirdawaty~ said...

cikmerahitujambu: miss me eh?
<3 u! :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey