Saturday, October 8, 2011

~Three Musketeers~

aku tengok 3D.
sumpah pening.

aku semangat pergi tengok movie nih time 1st day keluar sebab hero hensem.
malas maw sebut, korg mesti taw kan.
:)

movie nih pasal musketeers.
tiga orang, Athos, Aramis n Porthos.
dan tambah sorg lagi, d'Artagnan.

banyak action.
bunuh2, lawan pedang, lompat sana, lompat sini.

permulaan cerita, 3 musketeers yg aku sebut di awal tuh mencuri pelan kapal udara.
lepas tuh kena betray oleh Milady yg bagi kepada Bunkingham.
then, dorg semakin meningkat tua, d'artagnan muncul.
ada skandal2, misi selepas itu mencuri berlian permaisuri perancis.
mereka berjaya.
ending, happy ever after.

aku malas maw cerita semua.
ada lagi, tapi nanti tiada apa korg maw tgk di cinema pula.
haha!

star?
aku sanggup bagi 3.5 fr 5.
:)

sekian.

diam!

.:END:.

~mengantuk~

3 kOmentar:

farhana said...

Sanggp? ayat mcm xikhlas je...hahahaha
download je la nnati..
eh, abduction mcm mana?

intanurulfateha said...

mcm nk tgk lah cite neh mlm ni ! ;p

~miszirdawaty~ said...

paan: haha! ikhlas lah! :)
abduction? ada taylor lautner! :p

cikintanurulfateha: sila tengok! :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey