Sunday, December 11, 2011

~Hobi Baru~

tahukah anda aku seorang yang rajin memasak?
ya, itu AUTA!
sumpah aku pemalas, kesian kat bakal suami aku nanti.
kita makan nasi lauk garam n kicap.
kalau future husband maw makan sedap, pergi makan kat kedai.
haha!

itu kejam lah.
semenjak duduk dengan adik2, aku terlebih rajin memasak.
kesian dorg asyik makan kat luar.
teringin juga tunjuk bakat memasak.
nasiblah masakan aku boleh dimakan, kalau x, sampai tua kena kutuk.
haha!

dan kepada bakal suami yg mungkin ada diluar sana, aku boleh memasak.
selagi ada encek gugel dan aku boleh membaca resipi2 di internet, semuanya boleh.
so, xpayah risau makan di luar.
tapi, anda kena risau aku xikut makan sekali.
terutama sayuran hijau.
:)

eh, aku tulis macam bakal suami baca ja.
xpalah, nanti kalau aku maw kahwin, aku suruh bakal suami baca blog ni.
baru dia paham bakal isteri dia ni gila.

eh, merepek lagi.
ok, sudah lah.
bai.

sekian.

diam!

.:END:.

~ohmai~



0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey