Thursday, January 12, 2012

~Restoran Adys~

ini adalah entri tentang review kedai makan.
kali ini restoran yang bertuah adalah Restoran Adys.
 
semua orang mesti xtaw di mana letak restoran ini.
ok. itu tidak lawak.
haha.

erm, Restoran Adys terletak di Pekan Tuaran.
salah satu tempat yg berada di Sabah.
kedudukan tepat kedai ini bersebelahan Farmasi Aslam dan Pasar Mini Tuaran.
senang ja maw cari.
:)

servis agak baik, cepat dan pelayan peramah.
ada dua bahagian kedai ni, satu berkipas dan satu lagi berhawa dingin.
dan, harga makanan tetap sama bagi kedua2 side.

time makan kat sini, aku mintak jus epal dan mee hailam ayam.
mak cik aku minta nasi goreng ikan masin PEDAS dan Teh C special.
makanan dan minuman quite good.
aku pun xpasti adakah kerana aku lapar.
tapi, mmg xhabis lah sebab bila akhir2, rasa xberapa sedap.
sorry chef!

tentang meja makan di sana, aku rasa patut dilap dengan teliti.
some part melekit.
sorry, im not fan meja melekit ah.

anyway, enjoy the picca.
:)


 Jus epal [RM2.50]

 Nasi goreng ikan masin. [RM5.50]

Mee Hailam Ayam [RM6.00]

gambar teh C lupa ambil sebab mak cik aku xsabar minum.
:)

sekian.

diam!
.:END:.

~im not okay~

2 kOmentar:

farhana said...

*telan air liur*

~miszirdawaty~ said...

cik paan: hiyargh! jangan telan air liur. sila cari food terus. :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey