Friday, January 13, 2012

~Restoran Sri Keningau~

mari kita bercerita tentang tempat makan.
ehem.

kali ni, restoran pilihan adalah Restoran Sri Keningau, Indah Permai.
restoran ni bukannya berada di keningau ok.
Indah Permai.
ekceli banyak lagi cawangan dia, dkt Putatan ada juga and kalau xsilap selangor pun ada.
aku lupa seksyen berapa.

kedudukan tepat kedai ini adalah paling hujung barisan kedai. 
berdekatan dengan restoran Ziemal.
itu kita cerita di lain entri.
erm, boleh nampak dari jalan kedai ni.
sila gugel kalau maw taw lebih tepat.
ops.

harga makanan agak berpatutan.
tidak terlalu mahal, tidak terlalu murah.

servis juga agak baik.
bila sampai ja, terus ambil order.
tunggu xsampai setengah jam, food pun sampai.

rasa makanan dan minuman dia suam2 kuku.
eh, betul kah penggunaan simpulan bahasa itu.
tom yam dia rasa biasa2, terlalu masam.
dan mee goreng mak cik aku macam ala kadar ja digoreng.
kesimpulannya, aku lapar time tu, oleh itu, food tu ditelan juga.

dan kepada para ibu2 semua, jangan lah suruh anak stay atas meja. 
ada melekit sikit.
maybe time aku dtg, dorg lupa maw lap meja.
aku sedang cuba utk berfikir secara positif.
:)

apa2 pun, enjoy picca yg hanya ada dua.
:)



sekian.

diam!

.:END:.

~balik2 lapar~

2 kOmentar:

ainShahajar said...

tomyam tu pun tak macam tomyam pun kan

~miszirdawaty~ said...

ain: yerp! sgt xrasa tom yam, masam je lbey, :(

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey