Saturday, January 14, 2012

~Restoran Ziemal~

entri sebelum ni aku cerita pasal restoran sri keningau (RSK).
dan restroan Ziemal ni pula terletak betul2 bersebelahan dgn RSK.
di Indah Permai juga.

aku datang ke kedai ni time larut malam, around 10pm.
ini gara2 perut aku maw makan roti canai.
eh, perut aku mmg susah di control kalau lapar.
haha.

time dekat sini, aku minta roti kosong.
sebab roti planta yg diharapkan tiada.
dan mak cik aku makan roti telur.

rasa roti tuh boleh tahan.
sebab ianya hanya boleh ditelan, tapi bukan sedap.
dan masa kitorg maw makan, minta kuah cicah sumpah lembap sungguh.
almost 15min kot tunggu.
last2, minta cicah susu ja.
penat panggil pelayan tu balik2, dibuatnya dia ludah atas kuah tu sebab cerewet.
dan, mmg pernah aku dgr kes food kena ludah sbb pelayan or chef sakit hati.
tapi, BUKAN restoran ini.
:)

kalau da servis lembap, meja pun korg boleh imagine lah melekitnya kan.
maybe dorg maw tutup sudah kan.
so, malas la maw lap2 meja tu.

oleh itu, hadaplah gambar roti canai di bawah.
:)


sekian.

diam!

.:END:.

~makan kuaci~

2 kOmentar:

vfung said...

followed your blog..if you dont mind , Follow my Blog too ~ would you?? :D

~miszirdawaty~ said...

vfung: alrite! :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey