Wednesday, February 22, 2012

~210212~

malam ni aku susah maw tidur sebab berada di dalam kondisi sakit hati.
sakit hati membawa kepada ketidak stabilan emosi.

aku akan beritahu kenapa kesakitan hati melanda.

ceritanya begini, disuatu malam yg suram.
aku sudah mengantuk.
dan tiba2 ada seorang manusia mengomen foursquare dan bertanya tentang bbm aku.
aku memberitahu dia bahawa aku tidak memadam dia dari senarai bbm pun.
oleh itu, langkah yg aku kira bijak ketika itu, aku pun bbm dia.

dan setelah beberapa rangkap bbm, dia mengatakan dia maw pergi berak.
oh, kurang sopan sedikit penggunaan perkataan di situ.
sorry.
 dan, aku kiranya ingin berjenaka dengan menggunakan perkataan, 'yala2, syuh2'.

mungkin agak kasar pada pandangan mata atau telinga dia.
eh, itu hanya bbm, tiada penggunaan suara.
jadi, aku rasa lembut sedikit.

tiba2, dia pun mengeluarkan perkataan yg kurang enak dibaca.
seperti di bawah.
begitulah gaya orang kaya2, tidak pandai berbudi bahasa.
ingat binatang ka maw dicakap2 begitu.

disebabkan aku agak mengantuk dan mudah marah, aku pun terus menulis seperti di bawah.
terima kasih sebab sudi bersahabat dengan saya.
mungkin kita xboleh bersahabat sebab begitu deskripsi ko terhadap sa.
saya bukan orang KAYA dan minta maaf jika ko terasa dgn ayat sa tu.

seterusnya, aku terus delete dia dari senarai bbm dan foursquare.
*puas hati*

aku ingin menegaskan di sini, Jika anda tidak boleh menerima gurauan yg mudah begitu, sila unfriend aku dari segala social network.
mungkin bahasa aku kurang ajar pada pandangan kamu.
tapi, ingin ditegaskan bahawa AKU bukan ORANG KAYA yang sombong dan tidak berbudi bahasa. 

kalau maw dapat kawan perangai seperti malaikat, sila pastikan anda mempunyai sifat yang sama.
jangan suka2 maw describe orang tanpa usul periksa dan menuduh2 semua orang sama.
aku ada had untuk bersabar.
plus, aku memang seorang pendendam.

sekian.

diam!

.:END:.

~jangan kawan dengan aku~

1 kOmentar:

ainShahajar said...

tak payah kawan dgn dia.. aku tak suka orang yg sangka buruk kat aku. walaupun kadang2 aku memang buruk..ekekeke

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey