Tuesday, February 28, 2012

~Hantu Dalam Botol Kicap~

lagi2 movie melayu aku tengok.
haha.
ini semua sebab adik aku.
semangat maw tengok.
dan ada kawan dia cakap best.
so, kami pun menonton di cinema last2 week.
:)

ceritanya mudah.
3beradik dihantar ke kampung gara2 parents dia ada kerja.
mereka dijaga oleh nenek mereka yg merupakan penangkap hantu.
bilik selempang merah menempatkan banyak hantu dan adik bongsu, Epul yg gatal tangan memecahkan botol kicap gara2 membaca buku magic nya.
dipendekkan cerita, nenek dorg selamatkan dorg dari hantu2 botol kicap itu.
mereka gembira sehingga akhir cerita.

movie ni more to lawak dan bukan cerita hantu.
bukan riak, tiada pun menakutkan cerita ni.
adik2 aku ketawa memecahkan panggung, tapi aku xterkesan pun lawak tu.
oh, riak lagi.
bagi aku bosan, tapi org yg suka lawak yg xmencapai kepintaran akal ni boleh terhibur.
haha.

bintang?
sama taraf dgn ombak rindu.
haha.

sekian.

diam!

.:END:.

~aku maw review makan, tapi malas!~

2 kOmentar:

Rinah said...

cepat review makan ;)

~miszirdawaty~ said...

cik puan rinah: haha! malas ba, :p
banyak sudah entri pending. haha!

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey