Friday, February 3, 2012

~Sumpahan Kum Kum~

hai semua!
lama suda aku xmenulis kan.
iya, aku malas.
sure kamu boring baca belog ni.
eh. biar lah. 
hak kamu semua.
:)

dan jangan risau, aku xkan sumpah korg kalau xbaca belog aku.
aku bukan jahat juga.
kejam tu mungkin ada.
haha.

berbalik kepada tajuk di atas.
aku TELAH menonton movie bertajuk seperti di atas di cinema.
iya, aku tengok cerita seram MELAYU.
adik aku minat cerita malay, so follow ja.

cerita nya bermula bila 2org adik beradik mahu balik ke suatu tempat kerana si abang mahu berjumpa kekasih hatinya.
then, adik dia kena bunuh time pergi ke tandas awam.
seterusnya, mungkin selepas 10 atau beberapa tahun, abang dia, Ajib kahwin dan mempunyai seorang anak, Tini dan isteri, Nurul.

dipendekkan cerita, nenek dia xsuka Tini.
nenek mati, hantu kejar family Ajib, rasuk Ajib dan endingnya hantu tu terhapus juga.
act, aku kurang faham di mana sumpahan tu, akhir2 cerita barulah taw siapa menyumpah siapa.
haha.

act, cerita ni xlah menakutkan sangat.
tapi adik2 aku teriak macam hantu depan mata.
ok, xbaik riak.
tapi, aku mmg xtakut sgt cerita ni.

bintang2 pula, aku xpandai bagi untuk cerita2 seram ni.
sesuai juga ditonton untuk hiburan hujung minggu keluarga.
tapi, sila pastikan anda tidak mengharapkan yg hebat2 dalam movie ni.
sebab, aku xnmpk hebat mana pon.
ops, sorry atas komen membina.
:)

akhir kata, nanti aku hapdate belog lagi.

sekian.

diam!

.:END:.

~hello!~

2 kOmentar:

Tuberosa said...

"act, aku kurang faham di mana sumpahan tu, akhir2 cerita barulah taw siapa menyumpah siapa.
haha" - ini line paling kakak ketawa..hahaha =D

~miszirdawaty~ said...

Kak kmie: terima kasih kerana ketawa untuk aku. Haha!

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey