Saturday, March 10, 2012

~SeeFood~

ini bukanlah entri tentang aku melihat makanan di kedai.
ataupun di pasar.
ataupun di supermarket.
ini entri tentang movie yang agak baru di pawagam berhampiran.
eh, sila gelak.
haha.
jangan paksa gelak kalau x ikhlas. 
:)

cerita ini tentang ikan yu.
iya, ikan yu atau kalau maw takut sikit, sila sebut SHARK.
ada dua jenis, aku lupa jenis2 itu sebab xtumpu last2 tu.
Julius dan Pup yg berkawan baik, seekor besar dan garang, seekor kecil dan nampak tidak bermaya.
Julius yg tidak makan haiwan lain, Pup yg suka menggembara dan rasa bertanggungjawab dengan 'penculikan' telur2 ikan di dasar lautan oleh penyeludup remaja.
dipendekkan cerita, semuanya akan hidup gembira.

cerita ini tiada kematian atau keganasan melampau.
ibu bapa bolehlah membawa anak2 sempena cuti sekolah ini ke pawagam berhampiran untuk menontonnya demi menjaga kemaslahatan keluarga.
:)

kononnya cerita ini mendapat banyak pujian kan.
aku taw itu.
tapi, apa anugerahnya?
haha.

ada some part boring, tapi banyak yang enjoy untuk anak2 kecil.
anak buah aku yg fanatik terhadap ikan, menjerit2 sepanjang movie sebab keobsesannya.
dan, rupa Kambing itu tidak seperti kambing2 yang biasa.
takut budak2 salah imagine akan rupa bentuk kambing.
maybe its a sheep? who knows.

bintang berkelipan untuk movie ini?
lemme think, i cant give 5 sbb some part bosan.
i gave them half fr 5.

untuk pesanan penaja, sila ke pawagam berhampiran.
dan cerita ini tidak sesuai untuk couple yg bercinta.
jangan bercinta sgt dalam cinema ok?
:)

sekian.

diam!

.:END:.

~aku senyum~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey