Wednesday, March 14, 2012

~Sinario Cafe~

dulu aku pernah juga review kedai nih.
entri berkurun tu di sini.

kali ni aku berbesar hati untuk sekali lagi review kedai ini.
haha!




itu yang kami makan dulu2.
kedai ni tiada peningkatan dari segi servis walaupun aku sudah lama tidak berkunjung.

sila bayangkan situasi ini, order air soya.
after food arrived, belum dapat.
try ask the worker, she said, eh ada order?
menjadikan aku menyampah!
then, after food finished, the drink still not arrive.
ask the worker again, she answered, kejap lagi.
imagine the gap was 15min.
after a long wait, and we ask th boss, the drink arrived after 1hr and 15min.
yah, hebat sinario.
keep the good work.

oleh itu, aku tidak syorkan kedai ini.
food agak mahal.
servis lembap.
dan meja melekit u olls.

bukan mahu condemn, based on my experience, fikir2 kan lah.
but, the food ok. not too delicious.

sekian.

diam!

.:END:.

~mengantuk~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey