Sunday, April 15, 2012

~Battleship~

one word, awesome!
cerita ni menghiburkan aku.
selama aku duduk dalam cinema 2jam, aku enjoy cerita ni from the beginning to the end.

mula2 aku ingatkan cerita ni pasal abang dan adik, adik maw mengorat perempuan seja.
then, bar tu kena serang dgn orang jahat ka apa.
alien take over bumi ka.
tapi, sangkaan aku meleset.
itu hanya bunga2 cerita mcm mana c adik tu masuk Navy.

cerita ni mengisahkan adik beradik masuk Navy dan berperang dengan makhluk yang tidak diketahui status nya.
dipendekkan cerita, perang2 dengan alien dan menang.
abang nya mati, adiknya hidup, bahagia bersama  orang tersayang.
haha.

aku suka tengok cerita ni sebab ada lelaki hensem.
oh, abang dan adik hensem.
lepas tu, aku suka tengok battle antara alien dan manusia.
seronok oh! 
benda2 kecik yg xlogik tu boleh tolak tepi.
haha!

cerita ini boleh ditonton seisi keluarga.
tapi, pastikan anak2 anda tidak mendapat senjata utk imitate or lakon semula adegan2 ganas dalam movie ni.
dan budak2 boleh la belajar sedikit sejarah pasal kapal USS Missouri tu.
wehoo!

bintang yang sanggup aku bagi, 4 from 5.
:)

sekian.

diam!

.:END:.

~jangan bergaduh xbaik~

2 kOmentar:

farhana said...

U membuatkan i xsabar2 nak tengok!!!! hehehe

~miszirdawaty~ said...

paan: hei2, selasa xlama lagi la birthday girl. :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey