Friday, April 20, 2012

~Homes~

2 tahun dulu aku pernah buat entri pasal homes.
entri itu di sini.
>>>Homes<<<

selama 2tahun aku xmaw masuk kedai ni.
tapi, hari tu termasuk pula.
dengan kata2 positif dilontarkan oleh kakak iparku, mungkin berubah sudah tu kedai kali.
kami semua melangkah masuk.

suasana dalam kedai tidak berubah.
meja yang pernah aku duduk dulu tetap sama.
maybe ada penambahan akurium?
:p

rasa foodnya pun ok.
sedap dan boleh dimakan.
tidak seperti masa2 lalu.

airnya pula tetap ditahap yang sama.
aku xsuka.

meja pun tidak melekit.
jadi, bagi anak2 yang suka duduk atas meja, jangan risau, pakaian mereka tidak akan kotor.
ruang restoran yg luas membolehkan anak2 buah aku berlari keliling restoran dan menikmatinya.
manakala, Mya mengetuk2 akuarium sesuka hatinya.
haha.

malas sudah menulis.
tengok lah gambar lagi.
 





sekian.

diam!

.:END:.

~airmatadarah~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey