Saturday, May 5, 2012

~050512~

entri sebelum ni poyo ja cakap sudah habis berkhidmat kan.
berita buruknya, kena sambung 6hari.
sebab kerani dulu salah kira.
benci ai!

nasib baik kena call awal pagi.
if kena call 11am, xka jatuh jantung?
haha.

dan gaji aku belum diurus2.
pintar kerani gaji dan pk1 tu.
perap borang aku since 1bulan lalu.
then, suruh aku urus sendiri, isi semua form2 yg ada.
paling pintar mereka.

sebab geram, msg babu tanya pasal pengurusan gaji tu.
then, dia pun macam bengang ja.
gaji boleh diurus 2kali , halfway dan setelah habis.
bukan macam ayat kerani 'pintar' tu, maybe cita-citanya jadi GB kali.
haih.

sebelum makin bertambah makian terhadap dia, dan sebelum pahala aku tertransfer sama dia, aku stop tulis.

dan tinggal satu hari.
haha.

sekian.

diam!

.:END:.

~malas~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey