Thursday, May 10, 2012

~100512~

lambat tidur.
sedang buat kerja.
wehoo.

oh beri hitam, sila bersabar sedikit dengan tuan ko boleh?
ikut rasa hati, aku baling ko p anjing depan rumah tu.
nasib masih rasional.
aku gunakan kudrat ko sedaya upaya walaupun suka restart sendiri dan hang lama2.
tidak baik mengeluh.
haha.

oleh itu, fikir maw saving.
eh saving kunu.
nanti bikin beli food seja duit kau tu.
angan2 kena tinggi.
baru boleh tercapai.
*phui!*

dan aku satu cerita lagi.
tadi dad ckp, macam kenal lappy aku guna ni.
yalah, lappy dad kan.
terus terasa tersindir, dan serangan balas ckp aku belum hantar lappy kesayangan p bengkel.
isk.
*terjun bangunan*

dan sekarang, aku xmaw mengeluh.
diam2 sudah.
heboh satu dunia apadahal.
haha.

sekian.

diam!

.:END:.

~exam oi exam!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey