Tuesday, May 15, 2012

~150512~

kepada crush time universiti, selamat hari lahir.
eh, rugi kita xbercinta.
muka kamu sumpah ensem macam FT.
haha.
maigad.
harap2 dia xpernah taw blog ni.
malu woi!
aiseh.

itu adalah permulaan entry yg teruk.
ekceli aku maw cerita pasal hari last di sekolah.
kali ni betul2 last.
:)

back 2 weeks, dapat macam2 hadiah.
from teachers, students and etc.
nasib baik mak cik cleaner xbagi apa2, kalau x, menangis ni.
eh, itu tidak lutchu.
-_-

aku dapat plak from spbt, bottle from cikgu lela, tudungs, mugs, and even a kids purse.
hazeerah said, cikgu bagi dkt anak buah la.
xkan cikgu maw pakai tu dompet pink budak2.
then, i said, boleh ba ni cikgu bawa jalan2.
dia ketawa pula.
*cikgu xbuat lawak ba*

recently or tadi i got a novel entittle 'Bercinta Ok ataupun KO?'
berdarah hati aku baca tajuk.
budak ni menyindir suruh cikgu bercinta n kahwin ka apa.
ehem. nanti cikgu baca k.

dan, di sini aku maw ucapkan terima kasih buat semua orang kat sekolah except kerani gaji yg perasan bagus tu.
ada masa aku menyibuk di sana lagi.
ekceli dorg jemput pergi sambutan hari guru diz wed n friday.
oh tengok keadaan mata dulu.
:)

cukuplah aku merepek.

sekian.

diam!

.:END:.

~eh, xtidur plak!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey