Saturday, May 19, 2012

~180512~

ekceli aku mmg xtaw maw tulis apa.
tapi, tiba2 idea datang mencurah2 seperti hujan yang tidak turun berapa hari ni.
eh, bida lawak mu.
eh.

tahukah anda cuaca sekarang sangat panas?
tahukah anda aku mengada2 pergi sekolah tadi?
tahukah anda aku dapatlah juga hadiah time di sekolah tadi?
tahukah anda aku tengok buat soalan tahukah?
ok, itu mmg tidak lawak.

ehem.
apa2 pun, kalau terasa dengan statement aku di entri sebelumnya minta mahap.
aku mmg suka tulis ikut suka aku.
kira macam indirect penyindiran yang aku lakukan.
aku malas ckp lepas, nt bergaduh.

dan.
ini sambungan pesanan ringkas aku.

kerja.
seriously siapa di dunia ni tidak mahu kerja?
kerja tetap, bergaji tetap dan segalanya2 yg tetap lah.
aku mmg mahu.
kemahuan seja tidak menjamin kedapatan kerja kan?
so, aku mmg sudah apply2 ni.
tapi, tidak ada yg maw hire.
dan yes.
aku mmg kurang pandai dan tidak layak untuk jawatan2 aku pilih tu.
kira macam pepatah, angan2 mat jenin seja.

sedih oi bila orang bangkitkan isu kerja ni.
pernah sudah meroyan satu malam dekat timeline.
dan kata2 positif kawan2 membantu.
rezeki aku belum sampai.
ok. tulis entri ni buat aku sedih.
dem.

sila jangan tegur jerawat di muka aku.
boleh buat bad mood satu hari.
dan pertumbuhan jerawat di muka tiada kaitan dgn masalah tidur aku.
minggu2 tertentu benda comel ni akan naik.
so, sila jangan sesekali tegur.
terima kasih.

seterusnya, aku maw cerita pasal aku berjaya kemas stor.
iya, stor yg penuh dgn bermacam2 barangan.
fuh, habis lemak aku terbakar.
tulang maw patah.
sebab aku buat sorang2.
eh, itu mmg tugas.
jangan komplen sbb nanti gaji xberkat.
:)

sekarang maw cerita apa lagi.
ehem.
sampai satu masa aku akan malas dgn social network, so you have to understand the sign.
kalau xfaham, minta mahap.
aku malas kasi faham.
haha.

apa aku merepek.
ok, esok perlu bekerja keras.
maw cari kerja.
maw kasi hapus jerawat.
maw tunggu crush balas komen.
ehem.

sekian.

diam!

.:END:.

~hidup aku, suka akulah~

2 kOmentar:

farhana said...

Xpe la dear...rezeki u xsampai lagi.
InsyaAllah nanti akan ada 1 job yg betul2 sesuai dgn u, keep on usaha n berdoa ya. Hugs! =)

~miszirdawaty~ said...

paan: rasa nak nangis.
sedih sangat.
-_-
thanks darling!

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey