Sunday, May 20, 2012

~190512~

aktiviti sangat banyak pada hari itu.
eh, kemarin.
:)

perkara pertama aku lakukan pergi ke Karnival Kerjaya Kebangsaan yg bertempat di DKP BPA UMS.
satu perkataan, bosan.
sepatutnya aku rasa perkataan yg perlu diguna adalah MINI karnival.
tapi, aku salute effort comitte sbb dapat buat benda tu.
lupa, ini anjuran HEP UMS.
ada temuduga terbuka, booth yg menerangkan lebih lanjut ttg organisasi mereka.

seterusnya, aku pergi ofis dengan harapan kerja dapat disiapkan iaitu buku program.
tapi, xsempat siapkan aku layan lagu Sudah cukup sudah tu.
lupa tajuknya, Nirwana band.
haha.
dan kerja tertangguh.

selepas tu, pergi teratak.
buat kerja lagi.
angkat2 barang.
makan sedap.
eceh.
:)

kemudian, kami pergi 'Jelajah Niaga' anjuran SME Bank di Suria Sabah.
terlalu banyak booth tapi tidak menarik minat sebab aku xfaham.
haha.
tapi, ada booth Poprina, designer Sabah.
cantik oh baju2 nya.
sila cari FB dia. 

seterusnya, aku suggest pergi Tg Aru.
aku maw makan jeruk.
eh, ekceli kedondong dan jambu air.
sedap. 
nyummeh.

next, kami pergi karnival KPKK.
pelancaran kompleks bersepadu KPKK di jalan Lintas.
banyak gerai tutup.
sedih oh.
xjumpa gerak kakak aima pula tu.
-_-

dan akhirnya, kami balik ke rumah.
dan buku program aku berjaya siapkan.
yehaaa.
:)

itu sahaja cerita untuk hari ni.
lain kali baca  cerita bosan lagi.
esok maw naik train lagi.
:)

sekian.

diam!

.:END:.

~sroot sroot juga!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey