Monday, June 4, 2012

~040612~

ekceli aku tengah fikir maw tulis apa.
dan sudah plan maw tulis, tapi bila jari tekan keyboard terus lupa.
haha.
eh.
tidak lutchu.

ehem.
maw bayang satu situasi.
imagine tengah drive 80kmj, tiba2 period pain dan kelajuan terus drop 20kmj.
imagine lagi, drive lagi, budak kecik tidur kat pangku dan no 2nd driver plus period pain.
sungguh tidak best.
eh, itu bukan apa yg aku maw cerita.

sebenarnya, aku maw kestaw kepada pemandu di luar sana, sila berhati2 memandu kereta.
walaupun aku agak cemerkap drive, tapi aku taw apa itu perkataan BAHAYA.
kalau maw drive laju2, sila p tempat yg bertanah merah.
xpun, drive laju2 jangan bawa orang ke ambang kematian boleh?
hoho.

dan jangan suka2 block kereta orang.
especially kereta aku.
anda akan disumpah berulangkali terutamanya ketika pms.
if time tu ko exam pun, terdoa ko fail exam pula.
lagipun, doa org teraniaya makbul.
eh, doa yg baik2 ja makbul.
:)

pesanan dari aku, friendzone itu best.
wehoo.
minta maaf jika ada sakitkan hati sesiapa.
budi baik kamu aku balas juga.
ehem, nanti dapat gaji aku belanja.
dan semoga gembira.
eceh.
sila unfollow ah.

sekian.

diam!

.:END:.

~lantaklah kau terasa~

2 kOmentar:

ainShahajar said...

adoi.. kelako la ko nih
haha

~miszirdawaty~ said...

ain: aku xcuba buat lawak lah.
hahahaha!
eh, kelakar ye? :p

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey