Friday, June 8, 2012

~080612~

ini cerita pasal hidup aku.
eh, tipu.
memang xtaw maw tulis apa.
serius.

hasil pemerahan otak, aku cerita sikit pasal hidup aku lah.
not interesting at all.
sumpah bosan, itu sebabnya aku lagi suka review movie.

kerja?
confirm lah tiada yang tetap lagi.
macam bola pula tukar2 kerja ni.
sekarang, seperti kata kak Ireyati, aku macam security guard.
and i admit it, memang pon!
jaga ofis 8 to 1pm.
boleh la kan dari bosan2 tiada buat kerja di rumah.
plus, kerja ni pun bosan, duduk atas kerusi ja.

then, sebelah petang aku melakukan aktiviti yang pelbagai.
kadang2 aku tengok movie dan itu mmg hobi utama.
kadang2 aku ajar tuisyen.
dan kadang2 aku tidur ja.
eh.

dan siapa yang sedap2 mulut ja cakap aku xmaw cari kerja tetap tu mmg maw kena makan penumbuk kot.
pernah dengar perkataan, usaha dan tawakal?
aku berusaha cari kerja, if ada interview buat yang terbaik dan tawakal.
doa banyak2 lepas tu.
setakat ni, tiada hasil yang memberangsangkan.
wehoo!

dan sila jangan tanya pasal setadi lagi.
aku malas suda.
itulah berhenti separuh jalan.
orang ckp pendek akal, sekejap lagi maw habis.
sabar seja kunu.
if u r in my shoes, u will noe what did i face everyday.
dan aku bukan seorang yang sabar dengan benda2 tu.
plus, aku pun mmg ketara2 la kurang cerdik sebab xtaw fikir mana yang baik.

ok, tulisan di atas buat aku sedih.
dem.

untuk makluman semua, sila jangan condemn apa yang aku tweet.
aku mmg sensitif.
ceh, tipu.
aku agak mengambil berat tiap2 kali orang balas tweet aku.
dan kalau itu buat aku terasa, hilang mood satu hari oi!

tweet ja la tempat yang aku boleh tulis suka hati.
kalau kamu sakit hati, sila unfollow.
tidak susah, tidak merugikan sesiapa.
hati senang, hidup semua orang akan jadi gembira.
:)

aku rasa sampai sini seja maw tulis.
lain kali kita cerita benda lain.
boring topik sama.
bai.

sekian.

diam!

.:END:.

~malas oi! malas!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey