Wednesday, June 13, 2012

~130612~

ini bukan entri review movie.
haha.

teringin maw update sesuatu tapi malas menaip.
kesian dengan diri.

tadi buka email.
dapat panggilan interview.
seronok rasanya.
kali ni kena buat betul2.
wish me luck, bulan depan.
haha.

dan sekarang aku buat dua kerja.
fuh, rasa macam tengah kumpul duit maw kahwin.
haha.
ekceli, aku dengan kakak tengah fikirkan untuk start up new bussiness.
adik aku di kL sudah mula.
dan aku bukan terlibat MLM.
tidak sesekali.
:)

so, kiranya kerja keras ni untuk cover modal semua.
ekceli, aku boleh start bulan lepas.
tapi, hasil kerja keras sebelum ni telah habis aku belanjakan untuk bergembira dengan makan segala apa yang aku suka.
eh.

oleh itu, masa bekerja aku adalah dari pagi hingga ke lewat petang.
ehem.
kerja sampingan akan dilakukan ketika malam tiba.
wehoo.

doakan aku berjaya dalam hidup.

sekian.

diam!

.:END:.

~suka makan itu aku~


0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey