Wednesday, June 13, 2012

~Jalan Kembali : Bohsia 2~

aku tengok movie melayu!
movie melayu oi!
haha.

aku pun xsangka boleh tengok movie ni.
adakah kerana syamsul yusof atau zizan?
eh bukan, aku maw buang masa.
wehoo!

movie ni sambungan dari cerita Bohsia dulu.
aku tiada buat review dulu sebab malas kot.
or time tu kemalasan melanda.

berbalik kepada cerita ni, mengisahkan tentang Amy yang berubah menjadi baik dan masuk pengasih.
Tasha yang semakin hanyut dengan dunia gelap.
Mus berkawan baik dengan Ijan yang akhirnya lama kelamaan maw insaf.
Keting yang menjadi boyfee kepada Tasha dan kununnya raja KL dan menyumbang kepada bekalan dadah Tasha.

dipendekkan cerita, Amy dan Mus maw selamatkan Tasha dari hanyut dengan dunia gelap.
Keting mengamuk.
gaduh2, pukul2, belasah2 dan akhirnya ada kematian.
siapa mati?
sila cari sendiri dengan menonton movie ni.
haha.

satu benda yang aku hairan.
kali ke2 Keting VS Mus, dari mana Keting dapat parang tu?
memang dia bawa kah.
siapa boleh jawabkan? 
aku malas maw tengok ulang2 ni.

kesimpulannya, cerita ni menghiburkan.
mungkin sebab lawak agak pandai Zizan dan Harun Salim Bachik.
ehem.

bintang?
aku bagi 3 from 5.
ok lah tu kan?
haha.

dan aku tidak faham kenapa orang depan, tepi dan belakang aku beria2 ketawa.
time tu xlutchu pun.
sedih aku.
maybe aku ni xpandai express feeling kot.

kepada ibu bapa di luar sana, sila nasihatkan anak2 anda agar tidak terlibat dengan aktiviti haram.
contohnya, dadah, rempit, rokok, buli dan lain2.
movie ni boleh mengajar anak2 anda supaya tidak terlibat benda2 berkenaan.

sekian.

diam!

.:END:.

~achum!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey